Klacht Action: cam camera

Klachtnummer
# 157604
Gebruiker
jan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

10 dagen geleden een cam camera gekocht en deze liep direct vast, niet meer uit te zetten en werd erg warm.
Gisteren omgeruild voor een nieuwe en na twee minuten liep deze ook vast.
Vandaag de camera terug gebracht en m\het hoofdkantoor gebeld.
Heb verteld dat ik twee camera`s heb gehaald en allebei binnen enkele minuten stuk.
Daar kunnen wij niets aan doen, U heef Uw geld terug gekregen!!!!
Let op!!! zit met een geheugenkaart waar ik niets aan heb???
Twee keer naar het centrum, geen kostenvergoeding!!
Kom al jaren bij de action, maar dit is zeer slecht afgehandeld.
Heb tegen de dame gezegd dan stuur ik een bericht naar klachten kompas, geen probleem doe Uw best!
Mijn eis, een nieuwe camera met 16 GB geheugen geheel gratis of voor dit bedrag 43,50 euro totale kostenvergoeding.

Gewenste oplossing

43,50 als kosten retour of een camera met geheugen die werkt gratis.
Let op, Camera wordt verkocht met nederlandse taal, alleen het werkt niet en zit er ook niet op!!!
Leugen in reclame.

1 reactie

  1. Auteur
    Action
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.
    Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/.

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare Action

Ook een klacht indienen over Action?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen