Klacht Action: Dubbel betaald product geld terug

Deflers

Wanneer de kassiere een product dubbel aanslaat en je gaat later terug dan kunnen ze niets voor je betekenen. (Zaterdag 1 week later)
Je krijgt dan te horen dat je het hoofdkantoor moet bellen en dat je weinig kans maakt. Bel je het hoofdkantoor kunnen ze ook niets voor je betekenen omdat ze de camera beelden hebben gewist. Je wordt als klant met een klacht in deze slecht geholpen, het lijkt of ik een fradeur ben. Je voelt je gewoon bedonderd en vooral door de manier waarop.
Voorraad tellen van het product wilde ze ook niet doen.

- Betere voorlichting consument. Zodat men weet als zoiets gebeurd dat je beperkte tijd hebt.
- beelden minimaal 10 dagen bewaren. Dan is het mogelijk voor een niet geinformeerde klant om je recht alsnog te halen.
- excusses voor de behandeling.

Action
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.

Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-be/klantenservice/.

Team Webcare Action

Deflers
Het bij hen zelf melden. Dit heb ik reeds gedaan (telefonisch) maar daar wordt achter procedure/regeltjes geschuild in plaats van een oplossing zoeken. Je komt dus geen steek verder bij een bedrijf als deze waar je juist zoekt naar een oplossing. Het wordt in een doofpot gestopt.

Ook een klacht indienen over Action?