Klacht Action: Filiaal Alphen aan den rijn ( Ridderhof)

yvonne

Goedeavond.

Vandaag op 14-11-2015 waren mijn dochter en ik + Schoonzoon in de action in Alphen aan den rijn (Ridderhof), toen wij bij de kassa kwamen en we zagen dat de caissière met een grote hoeveelheid spullen aan het afrekenen was, en der steeds meer mensen bij kwamen in de rij, vroeg ik heel normaal of der een kassa extra open kon, nee dat kan niet want der staan geen 4 mensen in de rij zegt de dame achter de kassa.
Uit eindelijk zei ik, der staan meer dan 4 mensen in de rij en riep de dame achter de kassa een collega voor een andere kassa der bij!!
Maar ipv normaal te doen, werd ik voor van alles uitgemaakt door de jonge dame, ik heb het even aan staan horen, hoe de dame tegen de andere klanten aan het zeuren was over mij...
ik heb de leiding gevende der bij laten roepen, wat nog een probleem was ook omdat ze zat te lunchen ( Pauze houden ).
uiteindelijk de leidinggevende der bij, en die heeft het aan geluister van me, maar der niks aan gedaan!

Sorry ben niet van dit soort dingen gediend om me voor alles en nog wat te laten uitmaken door een weekendhulp met een grote mond en vervolgens de heletijd me uit te lachen.
Ik verwacht zeker een excuses hier voor, ik ben namelijk wel de klant en niet de jonge dame der vrienden waar ze zo tegen kan doen!
Het personeel is zeker niet vriendelijk qua uitstraling etc..

Action
    Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.
    Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.
    Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: http://www.action.nl/over-action/klanten-service/

Team Webcare Action

Ook een klacht indienen over Action?