Opgelost door Action: gevaarlijk product voor mensen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 422344
Gebruiker
Igor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een medisana elektrische onderdeken gekocht als kerstkado voor mijn dochter. Deze week staat ineens mijn kind onder stroom, ook al staat de schakelaar uit. De enige oplossing is om de stekker helemaal uit het stopcontact te halen. De klantensservice reageert niet op 2 pogingen mijnerzijds. Ondeugdelijk product en daarnaast nog gevaarlijk ook voor mijn kind./ Lijkt mij een levensgevaarlijk product dat uit de handel moet worden genomen of in ieder geval binnen enkele uren enige vorm van actie door de action.

De oplossing

actie, reactie, oplossing, product verwijderen, geld terug of deugdelijk product leveren

1 reactie

  1. Auteur
    Action
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.

    Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.

    Met vriendelijke groet,
    Team Webcare Action

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Igor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben zojuist gebeld door de action. In jun reactie geven zij aan de klacht niet via jullie in behandeling te willen nemen maar dat ik dat via hun site moet doen. dat had ik gedaan en vanwege het uitblijven van een reactie heb ik het bij jullie gepost. Daarna werd ik wel gebeld. de klacht is in behandeling genomen en als oplossing een omruil respectievelijk opvolging van een eventueel technisch onderzoek van het defecte product aangeboden. Voor mij prima zo, alleen zou ik mogen hopen dat klachten over producten die mensen (in mijn geval een kind) onder stroom zetten en door Action worden verkocht direct in behandeling worden genomen en niet "binnen 3 werkdagen" of na een melding op klachtenkompas. Maar verder netjes afgewerkt door Action.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Action?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen