Klacht Action: Haarverf

Yvonnenabli

Ik was blond, en dacht, laat ik eens overgaan naar een mooie kleur rood.
Toevallig kwam ik bij de Action haarverf van tegen. De volgende dag toen ik mijn haar wou verven kwam ik erachter dat de vloeistof waar je de kleurstof mee mengt ontbrak. Ik terug naar de Action om een nieuwe uit te zoeken. De medewerker heeft de verpakking nog open gemaakt en deze moest goed zijn. Gelukkig ik kon mn haar nou verven in de kleur die ik mooi vindt. Ik had 10 minuten het verf in mijn haar en het werd enorm donker, waar ik erg van schrok, want als ik iets bij mezelf niet mooi vindt is het donker haar.Ik heb het direct uitgespoeld, maar helaas het was al te laat. Mijn haar is nu dus ZWART in plaats van koperblond(rood). Ik ben zooooo boos hierover. Ik heb de verpakking nog eens bekeken, en de kleurcodes op de verpakking en op de kleurvloeistof zijn niet eens hetzelfde!!!! 740 en 500!DIT KAN TOCH NIET?! Koop er nooit meer verzorgingsproducten! Dan maar wat duurder voor goede kwaliteit en zekerheid

Compensatie en mijn geld terug.

Action
    Beste Yvonne,Aangezien je je klacht tevens op een andere website hebt geplaatst zullen we deze melding sluiten en je klacht via het andere kanaal afhandelen.Groet,Team Webcare Action

Ook een klacht indienen over Action?