Klacht Action: Hand flink gesneden aan foto lijstjes en vreselijke kwaliteit fotolijstjes

Hyazir

Van de week heb ik fotolijsten gehaald bij de action. Voor de lage prijs verwacht ik geen enorm goede kwaliteit, maar dit is echt te slecht. Nadat ik de foto had geplaatst kreeg ik ten eerste de ijzeren dingetjes al bijna niet er terug op. Toen ik een poging deed het glas recht te zetten, bleek het glas zo scherp aan de randen dat ik mijn hand nu kapot heb. Ook had ik bij het verplaatsen van een lijstje het glas ineens stuk. En als laatste bleven de ijzeren ophangdingen niet eens zitten, waardoor het na 5 minuten hangen weer kapot viel op de grond... Dit lijkt mij niet de bedoeling allemaal!

Als kinderen oid dit kopen en hiermee bezig gaan, gaat het helemaal mis. Ik vind dat ze uit de handel moeten!

Action
    Beste mevrouw Yazir,Wat vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan met een artikel welke u bij Action heeft gekocht.
    Wij zullen een dezer dagen telefonisch contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,Team Webcare Action

Ook een klacht indienen over Action?