Klacht Action: Koptelefoon begint spontaan te smelten

Both

Mijn zoontje heeft ongeveer een half jaar geleden een koptelefoon van zijn eigen geld bij de action gekocht. Deze is op school tijdens het gebruik spontaan gloeiend heet geworden terwijl hij hem ophad. Hij heeft hem uit paniek af gegooit en zag dat de hele binnenkant van 1 oor aan het smelten was. Hij heeft hem direct op school in het water gegooid. Nu krijgt hij van de action geen nieuwe vergoed omdat hij het bonnetje en het gesmolten binnenwerk niet meer had (De buitenkant had hij wel bewaard).Dit terwijl het voor hem veel erger had af kunnen lopen, met lichamelijke schade tot gevolg als hij niet zo snel had gereageerd

Ik wil dat mijn zoon een nieuwe koptelefoon vergoed krijgt.

Action
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.
    Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.

Team Webcare Action

Both
Niets, ze willen de klacht niet in behandeling nemen

Ook een klacht indienen over Action?