Klacht Action: Koptelefoon begint spontaan te smelten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457579
Gebruiker
Both
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn zoontje heeft ongeveer een half jaar geleden een koptelefoon van zijn eigen geld bij de action gekocht. Deze is op school tijdens het gebruik spontaan gloeiend heet geworden terwijl hij hem ophad. Hij heeft hem uit paniek af gegooit en zag dat de hele binnenkant van 1 oor aan het smelten was. Hij heeft hem direct op school in het water gegooid. Nu krijgt hij van de action geen nieuwe vergoed omdat hij het bonnetje en het gesmolten binnenwerk niet meer had (De buitenkant had hij wel bewaard).Dit terwijl het voor hem veel erger had af kunnen lopen, met lichamelijke schade tot gevolg als hij niet zo snel had gereageerd

De oplossing

Ik wil dat mijn zoon een nieuwe koptelefoon vergoed krijgt.

1 reactie

  1. Auteur
    Action
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.
    Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.

    Met vriendelijke groet,
    Team Webcare Action

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Both
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets, ze willen de klacht niet in behandeling nemen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Action?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen