Klacht Action: Misleidende verkoop

J.R. Taylor

Ik heb bij Action een zak met 100 waxinelichten met een brandduur van 4 uur gekocht. Ik heb daar contant voor betaald, de kassabon heb ik niet meer. Toen ik de waxinelichtjes ging gebruiken, bleek de brandduur daarvan geen vier uur maar 1,5 uur te zijn. Action wil dit niet rechtzetten. Action zegt dat als ik geen aankoopbewijs kan overleggen ik geen aanspraak op garantie kan maken. Uit de gegevens op de zak blijkt onmiskenbaar dat deze lichtjes afkomstig zijn van Action.

Ik krijg alsnog waxinelichtjes met een brandduur van 4 uur, of ik krijg het aankoopbedrag terug.
Action is niet bereid de klacht op te lossen. Ondanks dat uit de gegevens op de verpakking blijkt dat het om waxinelichtjes van de Action gaat, zegt Action dat zij alleen "garantie geven" als ik de betaling kan bewijzen. Het gaat niet om garantie, maar om bedrog (immers op de verpakking zetten dat de lichtjes vier uur branden terwijl dit maar 1,5 uur is!).

Action
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.

Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/.

Team Webcare Action

Ook een klacht indienen over Action?