Klacht Action: niet normaal gedrag naar klant

Klachtnummer
# 122648
Gebruiker
sabine van stroe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 weken geleden werd ik op een vervelende manier aangesproken Door een leidinggevenden van de action te zeist.
Dat deed ze buiten voor de winkel waar alle klanten het konden zien.
Ik was een leugenaar en ik mocht niets meer zeggen tegen het andere personeel.
En als ik nog eens wat tegen het personeel zou zeggen over haar dan zou ik van haar niet meer in de winkel mogen komen.
Dus ik vind dit niet normaal hoe er om word gegaan met klanten die gewoon met het personeel staan te praten over hoe het nu gaat op de werkvloer.
Naar mijn mening mag niet zo iemand leiding zijn die onprofessioneel te werk gaat.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Action
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.
    Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.
    Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: http://www.action.nl/over-action/klanten-service/

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare Action

Ook een klacht indienen over Action?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen