Klacht Action: Nieuwe witte bloes verpest door afgeven vest van Action

Johanna51

Mijn gloednieuwe bloes van Jane lushka van 79,95 volledig verpest door het dragen van een vest van de Action.
Het vest heeft zoveel kleurstof afgegeven dat mijn bloes geheel is verpest, vandaag nog geprobeerd om een nieuwe bloes te kopen maar die is helaas uitverkocht. Heb uiteraard geprobeerd om de bloes te redden en deze direct te wassen met Vanish ultra wit, maar helaas zonder gewenst resultaat. Had begin deze week ook al een klachtenmail gestuurd maar heb hier niet eens een ontvangstbevestiging .

Vergoeding van mijn bloes, ik ben bereid om u foto. S en de aankoopbon te sturen.

Action
    Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.
    Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/.

Team Webcare Action

Ook een klacht indienen over Action?