Opgelost door Action: Onterecht behandeld

sad Opgelost
Linda

Kom je op maandag 17 juni bij de action. En ik vraag netjes hebben jullie een zwembadpomp. Leidinggevende ging gelijk tegen mij te keer ja je hebt afgelopen keer een winkelverbod gehad dus ik verzoek je de winkel uit te gaan. Ik zat echt haar aan te kijken van 😱 ik meerdere malen aangegeven dat ik van niks weet en dat ze toch echt de verkeerde voor haar had.
Ja ik verzoek u toch de winkel uit te gaan.
Op een gegeven bood ze dan toch haar excuses aan maar ik moest wel de winkel verlaten😱😱 ik reed weg zaten ze me echt allemaal aan te kijken.

Action#zierikzee
Ik heb inmiddels wel een bosje bloemen gekregen

Hun excuses wil ik persoonlijk hebben
En een eventuele cadeaubon

Action
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.

Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.

Team Webcare Action

Linda
Ik heb een bosje bloemen gekregen Ik wordt deze week nog teruggebeld of er nog een eventuele cadeaubon vanaf kan zodat ik die krijg Inmiddels 1 week verder en moet nog terug gebeld worden Inmiddels terug gebeld en zou een cadeaubon krijgen die zou voor afgelopen zaterdag op de post gegaan zijn, maar heb nog niks binnen

Ook een klacht indienen over ?