Klacht Action: onveilige producten die voor levensgevaar zorgen. ( typen is moeilijk op telefoon)

F.D.W

Iheb 2. artikelen gekocht bij action die voor levensgevaarlijke tafrelen hebben gezorgd bij ons in huis, een strijkplank die zo onstabiel is dat 1 poot gewoon in de lucht hangt, waar je een dvd onder kan leggen en dan zit er nog ruimte tussen, hij is niet stabiel genoeg om een strijkijzer op te zetten, je moet hem dan tegenhouden anders heilt hij over van het gewicht van de strijkijzer, geprobeerd terug te brengen, hebben ze net sinds 3 weken het beleid veranderd waardoor ik zonder bon NIKS kan, Dan hebben we een nog gevaarlir product, een wok, waarvan de metalen rand niet is afgewerkt, terwijl je de olie in de pan aan het verhitten bent stroomt er water uit die naad in de gloeiolie, waardoor ik allemaal brandblaren op mijn arm heb gekregen van gete opspattende olie. Ik ging terug naar de action met de veronderstelling dat ik een welgemeend xcusses zou krijgen voor zown gevaarlijk product... niks minder waar ik werd aangekeken of ik gek was geworden...deze producten zi

Deze producten moeten per direct opnieuw getest worden, het geld maakt mij niet uit ik koop noooooit meer iets id action. Deze producten hadden nooit op de nederlandse markt mogen komen. Ohjah en als je wat komt vertellen word je schaapachtig aangestqrd, i.p.v dat je klacht serieus word genomen, ben zelf lijdingevende in de mode branche en dit heb ik nog nooooit meegemaakt.

Action
    We hebben de klant telefonisch benaderd.Klantenservice Action

Ook een klacht indienen over Action?