Klacht Action: Respectloze en brutale bedrijfsleidster.

Klachtnummer
# 393297
Gebruiker
BrutaleAap@309
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik stelde een vraag aan het personeel en verzuimde "goededag" te zeggen.
De verkoopster beantwoorde mijn vraag niet, maar eiste tot 3x toe gegroet te willen worden.
Dat kwam heel respectloos en brutaal over. Vervolgens besloot ik niet door haar geholpen willen worden.
Na het afrekenen afrekenen wilde ik de bedrijfsleider hierover spreken.
Dat was notabene de brutale dame!
Ik erkende mijn verzuim, en zei dat ik haar actie repectloos vond.
Ze antwoorde: "dat kan wel zo wezen, maar ik vind dat ik gegroet moet worden."
Zulk personeel verdient opgevoedt te worden.

Gewenste oplossing

Bedrijfsleidster van Action Barneveld erop aanspreken.

1 reactie

  1. Auteur
    Action
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.
    Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare Action

Ook een klacht indienen over Action?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen