Opgelost door Action: Retour brengen zonder bon. Met bank afschrift

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42206
Gebruiker
Pepitadefoer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Een nieuwe niet uit de doos gekochte blender, ( dubbel gekregen)
Neemt de action niet terug ondanks een bankafschrift waarop alle gegevens staan van transactie.

Gewenste oplossing

Retour brengen en tegoed bon bedrag.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Action
    Datum
    Geachte mevrouw Defoer,Hartelijk dank voor uw bericht.Om u verder van dienst te kunnen zijn, zou ik graag wat meer informatie van u ontvangen. Wanneer heeft u de blender gekocht en wellicht bent u in de gelegenheid om een kopie van uw bankafschrift naar ons te mailen. Gelieve dit te mailen naar klantenservice@action.nl o.v.v. meldingsnummer 131202-000320.Afwachtend ben ik van uw reactie.Met vriendelijke groet,Klantenservice Action
  2. Auteur
    Pepitadefoer
    Datum
    Van action een oplossing aangeboden gekregen. Mag het retour brengen met de copie bank afschriften

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Action?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen