Klacht Action: Schade door ruitontdooier

Anne92

Ruitontdooier gekocht bij Action. Onderweg bleek de dop kapot te zijn, waardoor de bekleding van mijn autostoel nu vol vlekken zit. Terug gegaan naar Action en die adviseerden met water de stoel schoon te maken. Helaas heeft dit niet geholpen. Contact opgenomen met hoofdkantoor. In eerste instantie werd mij verteld dat Action hiervoor verzekerd is, dus dat er geen probleem was. Wel moest ik een schadeformulier invullen in de winkel. Dit heb ik gedaan. Diezelfde middag werd ik teruggebeld dat Action niet aansprakelijk is voor mijn schade en dat de garantie vervalt zodra ik de winkel uit loop.
Ik heb bij een schoonmaakbedrijf navraag gedaan over de kosten. Hier werd mij verteld dat de ontdooier niet meer helemaal uit de stoel gehaald kan worden, omdat deze al in het schuim van de stoel is getrokken. Wel kan er geprobeerd worden de vlekken en vettigheid te verwijderen, dit kost €35,-. Wil ik het er wel helemaal uit hebben, dan moet de gehele bekleding (incl. schuim) vervangen worden.

Graag zou ik willen dat Action mijn klacht serieus neemt en dat ze de kosten voor de reiniging vergoeden.
Ik ben maar een student en kan het mij niet permitteren om deze kosten te maken.

Action
    Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.
    Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.
    Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: http://www.action.nl/over-action/klanten-service/

Team Webcare Action
    Anne92
    Ik heb al meerdere malen contact gehad met het hoofdkantoor van Action. Hier wordt ik niet geholpen, dus probeer ik het op deze manier.
    De reactie die Action stuurt, slaat dus nergens op.

Ook een klacht indienen over Action?

2. Stuur een juridische brief