Klacht Action: Scheerapparaat van action telefunken pro werkt niet aan behoren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 252949
Gebruiker
Junny010
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een scheerapparaat bij de ation gekocht van telefunken pro dit product werk niet naar behoren de scheerkop pakt niet alle haren mee tewijl het een pro zou zijn de baarcode van dit product is 8711292020578

De action vind dat ik het moet bewijzen dat ik dit specifieke scheerapparaat bij hen gekocht hebt terwijl het nergens anders te koop is en ook niet online dit is al een bewijs opzich zelf

Ik ben mijn kassa bon kwijt en heb geen betaal bewijs hier van omdat ik contant heb betaalt
Dus hoe kunnen ze verwachten dat ik een bewijs heb

Gewenste oplossing

Mijn geld terug of een varvangend product dat wel naar behoren werkt
Geboden oplossing
Ze doen er helemaal niks mee !! terwijl ze heel goed weten dat dit hun product is en gloednieuw is en nergens anders word aangeboden zelf niet online ze namen niet eens de moeite om er naar te kijken !!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Action
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.

    Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/.

    Met vriendelijke groet,

    Team Webcare Action

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Action?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen