Klacht Action: Teveel afgerekend, door fout (?) kassiere, slechte reactie van de klantenservice!!

MG

Specale actie bij Action GODEBALD: NU 3 HALEN 4 BETALEN!!

25 augustus koop ik 3 helium tanks á € 19,99 bij Action Godebald, te Utrecht. De dag voor vertrek op vakantie fiets ik gehaast (genoeg te doen) snel door de hitte naar de stad om 2 tanks voor eigen gebruik en 1 tank voor familie te kopen.
Kom daar nog wat praktische zaken tegen voor vakantie, sjouw het mee naar huis. Terug thuis verder ingepakt en de volgende dag op vakantie.

Kom ik vorige week, 11 september met het opruimen van mijn portemonnee het bonnetje tegen (bewaard voor het geval de tank niet zou werken). Zie ik op de bon dat ik er 4 heb afgerekend!? Ik was helemaal verrast, ik had er maar 3 gekocht. Mail gestuurd naar de klantenservice.
Reactie die ik krijg:

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij betreuren de situatie zeer, maar helaas kunnen wij u hiermee niet van dienst zijn aangezien de aankoopdatum te ver in het verleden ligt om dit met het filiaal te verifiëren. Het spijt ons u hierin niet beter te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Afd. Klantenservice Action Service & Distributie

Nog terug gereageerd met een mail dat dit geen oplossing is. Dat ik op mijn aankopen van bijna € 100,= € 20,= teveel heb betaald.

Volgende reactie is:
Helaas zijn er op dit moment geen camerabeelden meer beschikbaar en valt dit dan ook niet te verifiëren. Jammer genoeg kan ik u hierin niet verder van dienst zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Afd. Klantenservice Action Service & Distributie

Sorry, nee hoor. Ik heb gewoon veel te veel betaald.
Dit is geen oplossing, dit is echt schandalig. Wat ben ik ontzettend boos.

Ja ik had mijn bon bij de kassa moeten controleren.
Ja het is allemaal erg goedkoop en misschien niet te veel verwachten, maar zo wordt het stiekem toch wel duur, als je 20% teveel betaalt!

Slechte Action, Action : (

Mijn geld terug!
Gaat niet gebeuren, dat heb ik wel begrepen.
Wil hierbij graag dan tenminste anderen informeren en adviseren hun bon goed te checken na afrekenen.

Action
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.

Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.

Team Webcare Action

MG
Geen klacht is te meer productennlaten betalen dan ik kocht en het gebrek aan klantenservice. Hélémáál klaar met Action!

Ook een klacht indienen over ?