Klacht Action: Vervuilde kleding en schoenen

Vogue

Kleding en schoenen vervuild door ontbreken van afsluitdop autowax
Bij het afrekenen van artikelen bij de action in dokkum vanmiddag om circa 14.30 uur, nam ik de artikelen op de arm, en werd toen door andere klanten gewaarschuwd dat er witte vloeistof over mijn dure leren jas, mijn broek, en mijn schoenen zonder dat ik het merkte. Er bleek een afsluitdop te ontbreken op een flacon autowax. In overleg met de bedrijfsleidster, ben ik verwezen naar uw klachtenservice, zij weten er dus van. U kunt dit navragen indien nodig.
Omdat we aan het shoppen waren, en eigenlijk ook nog voor gek liepen, met de besmeurde kleding , zijn we toen we thuis kwamen gaan proberen de vlekken te verwijderen, wat niet lukt..Ook de suede schoenen van mijn vrouw zijn besmeurd.ook dit gaat er niet meer vanaf. Daarom vraag ik u om ons financieel schadeloos te stellen, voor war er is gebeurt . Het reinigen van de kleding, als het bij de stomerij al lukt,gaat al snel 80 ejro kosten, en de schoenen van mij en mijn vrouw zijn ook verpest, wat het schadebedrag al gauw richting 250 euro
brengt. Wij hopen dat u uw medewerking en service inzet om ons tegemoet te komen.Ik verwacht van u een antwoord op ons verzoek via de mail, en via die weg tot een oplossing komen.
Bij voorbaat dank, ik wacht af.
Egbert Wiersum, Mernaweg 56 9964 av te Wehe den Hoorn.
Tel 06 16999368.

Vergoeding van de kosten a 250 euro op rek nr nl 96 ingb 0003133623.

Action
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.

Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/.

Team Webcare Action

Ook een klacht indienen over Action?