Klacht Action: vulplugmedewerkers onder de 18 te streng behandelen en te veel van hun verwachten

PaarseBrocolli#270

Hallo,
Ik kon geen E-mail naar action in Oss vinden die zich bevind op de Schaepmanlaan straat, dus ik gaf een mail naar klantenservice.
Ik wil een klacht aangeven over hoe ze mensen die vulplugmedewerkers zijn behandelen.
Mensen gaan naar school ze zitten bijna tot 17.00 uur op school. Maar hun begrijpen dat niet, en verwachten dat je gaat spijbelen en of meteen na school zonder eten naar werk gaat. Op de lijst staat tot hoelaat je moet werken. bijvoorbeeld tot 20.00. Maar ze houden jou zo lang mogelijk daar, soms wel tot 21. en de mensen die onder de 18 zijn moeten de volgende dag naar school of ze moeten leren of hebben een afspraak. Dat is een bijbaantje niet een echte baan dus waarom letten zij daar niet op ? Als je school hebt tot 17 en je moet om 16.45 beginnen met werken en je geeft dat aan, dan appen zij terug ok kom om 18 maar we gaan zo lang door tot dat het af is.. Dus ze geven op de groepsapp jou de schuld dat je later weg bent. Ze liegen ook heel erg, je zegt dat je afspraak hebt en dat werk om 20 klaar was dan zeggen ze dat je nog eventjes moet werken en dat hun tot 20.30 moeten blijven en niet de vulplug, iedereen was dus klaar om 21 zij hebben dus gelogen en ik heb mijn afspraak gemist door hun. Ik hoop dat jullie iets snel gaan doen

Dat zij meer letten op mensen die naar school moeten, en niet meteen een probleem van maken als je lang op school bent, en dat ze zich aan de tijd houden.

Action
    Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.

Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/.

Team Webcare Action

PaarseBrocolli#270

Ook een klacht indienen over Action?