Klacht Action: Weigering ontvangst retour

S.

Maandag 2 nov. regenlaarsje voor oudste dochter gekocht, woensdag zie ik in de winkel dat deze in de aanbieding zijn. Regenlaarsje zitten nog ongebruikt in tas van aankoop, met de betref. aankoopbon. Dus kleine moeite ze even mee terug naar de winkel te nemen, waar ik wekelijks (soms zelfs meerdere keren) kom. Nog nooit een retour gedaan, maar don. 5 november ga ik dus met laarsjes retour. Filiaalleidster eerste reactie, op een botte toon 'daar kunnen we niet aan beginnen'. Daar stond ik dan? Waarop mijn reactie was 'dan breng ik ze toch terug en koop ik toch nieuwe?' Waarop filiaalleidster niet vriendelijker wordt. Recent heb ik vergelijkbaar voorval bij Bol.com voorgehad, geen centje pijn! Kreeg verschil + nog eens 2,50euro netjes in een tegoedbon terug? Méér dan ik gevraagd had. Nu uiteindelijk ook verschil, maar een vriendelijk ontvangst ook op zijn plaats geweest, ik kwam enkel een retour doen. Waarom kiezen jullie action voor dit beleid? En zit ik met een wrange nasmaak?

Heb filiaalleidster gevraagd naar evt. brochure of iets dergelijks waar retour beleid op staat, zodat klant weet waar hij of zij aan toe is? Bestaat volgens filiaalleidster niet, werd direct doorverwezen naar hoofdkantoor, zij bepalen de regels, niet ik. Omdat filiaalleidster ook enige was die voor het zeggen had, was er ook niemand anders op het filiaal aanspreekbaar, waardoor je als klant jezelf erg in de kou gezet voelt!
Oplossing: beter en helder retourbeleid

Action
    Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.
    Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen.
    Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: http://www.action.nl/over-action/klanten-service/

Team Webcare Action
    S.
    Waarom kan deze klacht niet via deze site beantwoord worden? Betreft toch uw retourbeleid en dienstverlening daarvan?

Ook een klacht indienen over Action?