Klacht Actiondeal.nl: Actiondeal.nl bestelling nooit geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 121098
Gebruiker
BjornS
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2,5e week geleden een bestelling gedaan, maar tot zover nog steeds niets ontvangen. Na de artikelen besteld te hebben, kreeg ik een bevestiging waarin staat dat de artikelen na ongeveer 3 dagen geleverd zouden worden met DHL.
ik heb inmiddels 2 mails gestuurd en 1 maal de voicemail ingesproken, maar nog steeds helemaal niets van Actiondeal.nl gehoord. Niet eens een bevestiging dat ze mijn berichten ontvangen hebben.

De oplossing

Het liefste wil ik zsm de door mij bestelde artikelen ontvangen. Indien dit niet op korte termijn mogelijk is, dan wil ik dat weten. Maar dan wil ik wel de mogelijkheid krijgen om alsnog van mijn bestelling af te kunnen zien.

De artikelen heb ik 2,5e week geleden besteld voor een feestje dat inmiddels al is geweest.

6 reacties

  1. Auteur
    Actiondeal.nl
    Datum
    Klacht afgehandeld. Volgens dhl is het pakket bij de buren geleverd.

    11 aug 2015 14:09 Pakket is afgeleverd bij de buren op postcode xxxx
    11 aug 2015 16:59 Verzender is geïnformeerd.
  2. Auteur
    BjornS
    Datum
    Heel erg makkelijke reactie van Actiondeal.nl.

    Inderdaad zijn de spullen uiteindelijk geleverd op 11 augustus, nadat ik vele malen om een reactie heb gevraagd. Uiteindelijk heb ik gisteren pas een reactie gekregen, waaruit de onprofessionele werkwijze van de site blijkt. In de mail die ik naar hen heb gestuurd, stond duidelijk mijn order nummer (vouchercode) vermeld. Maar toch werd hier alsnog om gevraagd.

  3. Auteur
    BjornS
    Datum
    Voor de duidelijkheid.

    17 juli bestelling geplaatst. 3 dgn levertijd volgens bevestiging mail
    Meerdere malen gebeld en gemaild, nooit een reactie.
    31 juli verzendlabel aangemaakt bij dhl ( vlak na klachtmail)
    11 aug artikelen geleverd (vlak na mail over indienen klacht)
    1 september korte reactie via mail, met als excuus dat mail in archief was gekomen. Zonder ondertekening met naam.

    Mvg Bjorn
  4. Auteur
    Actiondeal.nl
    Datum
    Beste Bjorn,

    Hartelijk dank voor uw bericht. We zijn dan ook verheugd te vernemen dat U uw bestelling inmiddels heeft ontvangen. Voor verdere vragen kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice , we zullen uw vragen dan per mail beantwoorden.
  5. Auteur
    BjornS
    Datum
    Wederom makkelijke reactie.

    Zoals ik eerder al zei, meerdere mails gestuurd, aantal keren gebeld, voicemail ingesproken. Bijna maand later pas een reactie.

    Ik heb geen vragen meer voor jullie (o zo goed bereikbare) klanten service.

    Het enige dat ik hoop te bereiken is dat toekomstige klanten van jullie, niet tegen dezelfde problemen aanlopen. En zoals ik hier zie ben ik niet de enige.

    En durf gerust jullie fouten toe te geven.
  6. Auteur
    BjornS
    Datum
    De klantenservice was langdurig niet bereikbaar op alle mogelijke manieren die door het bedrijf worden aangeboden. Op het moment dat ze eindelijk reageren, reageren ze op een (naar mijn idee) laconieke en sarcastische manier.
    Dit is naar mijn inzien niet hoe een professioneel bedrijf hoort te reageren. En aan de klachten op deze site te zien ben ik niet de enige geweest.

    Daarom raad ik deze site bij iedereen af.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BjornS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Actiondeal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen