Klacht Actiondeal.nl: Bestelling geplaatst en niet afgeleverd. Geen communicatie mogelijkheid met het bedrijf

AliGuraras

Ik heb een bestelling geplaatst op 20-06-2018 en het zou 21-06-2018 verzonden worden. Maar nog steeds niks erover gehoord of iets ervan terug gezien. Ik heb vaak telefonisch contact geprobeerd te krijgen, alleen functioneert de telefoonnummer niet. Ook heb ik vele email berichten verzonden, zonder reactie.

Ik ben mijn vertrouwen in het bedrijf verloren, ik wil het volledige betaalde bedrag terug ontvangen.

Actiondeal.nl
    Hoi Ali Guraras,

Er is een mail verstuurd met daarin de mededeling dat er een leveringsprobleem heeft voorgedaan bij onze leverancier van de ledstrips. Wij vermoeden dat deze mail bij u in uw SPAM FILTER is terechtgekomen, aangezien 99% van onze klanten deze mail wel heeft gehad! Het leveringsprobleem is afgelopen week opgelost. De ledstrips worden deze week allemaal verstuurd.

Een hartelijke groet,

Joleijne
    Team Actiondeal.nl
    AliGuraras
    Beste Joleijne,

Ik heb inderdaad het product gekregen. Er wordt gezegt dat het in de spam folder zou gekomen zijn, maar daar geloof ik niets van. Als je de klachten hier op de website leest en beetje googled zul je snel zien dat er geen mogelijkheid is om in contact te komen.

Alsnog bedankt voor het opsturen van het product. Spijtig dat het moeizaam moest gaan zonder terug koppeling.

Ali