Klacht Actiondeal.nl: Betaald maar niet ontvangen

Marja

Ik heb op 8 augustus 2015 , 2 Grip Go handsfree telefoon, model 1, besteld , maar tot op heden nog niets ontvangen. Heb telefonisch in gesproken, zijn verder niet bereikbaar. En heb ook nog een mail gestuurd, met de vraag om het te leveren en zo niet dan mijn geld terug. Tot en met vandaag (.21 augustus) nog geen enkele reactie .

Geld terug of bestelling snel leveren

Marja
    Na een mail van klachtenkompas, kwam er plotseling toch een mail, na 5 dagen van Action Deal, met dat bestelling verzonden is aan DHL. Helaas, met tussen komst van Klachtenpas, kan er wel geleverd worden. Al met al heeft het een klein maandje geduurd, voordat ik de bestelling in huis had.
    Actiondeal.nl
    Geachte Marja,

er is in de vakantie periode hulp geweest van vakantie krachten. Jammer genoeg zijn er hierdoor vertragingen ontstaan in de verwerking van bestellingen en e-mails. Inmiddels zijn we weer op volle sterkte. We zijn dan ook blij dat U uw bestelling inmiddels in goede orde heeft ontvangen.

Ook een klacht indienen over Actiondeal.nl?