Klacht Activa Finance: benadering voor betaling

Klachtnummer
# 314669
Gebruiker
P Raaymakers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik wordt benaderd door activa finance te hoofddorp dat ik een bedrag van 169 euro moet betalen voor iets wat ik zou hebben gehad. als ik niet betaal gaat het naar een incasso bureau. ik weet van niets en wil ook niet betalen. wat moet ik doen?

De oplossing

rekening niet betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Activa Finance
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Raaymakers,


    Het gesprek wordt juist gevoerd om een gedetailleerde omschrijving van voorwaarden te bespreken.

    U geeft aan dat u nog vragen hieromtrent heeft of u suggereert naar enige onduidelijkheid. In dat geval kunt u het beste om een specificatie per mail vragen.

    Het zou ook handig kunnen zijn om de wettelijk verplichte voicelog op te vragen. Dat is een bandopname van het aankoopgesprek. Daarmee zou moeten blijken dat u vrijwillig heeft deelgenomen aan de aanbieding.

    Als de voicelog niet voldoet aan de landelijke eisen of mocht er blijken dat u ergens in de voicelog terughoudend reageert, komt de geldigheid hiervan te vervallen.


    Met vriendelijke groet,

    Activa Finance

Ook een klacht indienen over Activa Finance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen