Klacht Activa Finance: Een betaalssom betalen van EuropeLottery, via een bemiddelingsbureau, op een rekening in Duitsland.

Klachtnummer
# 337237
Gebruiker
JACM Overgaauw - van der Meij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag een telefoontje ontvangen van Activa Collectum om een bedrag te betalen omdat ik telefonisch aan EuropeLottery had deelgenomen. Met een bedenktijd van 14 dagen. Ik weet daar niets van. Maar nu moet ik dus nog € 261,67 betalen. Voor iets wat ik niet heb gehad. En als ik niet betaal zal er rente en incassokosten berekend worden. Heb geen bewijs dat ik ergens aan mee gedaan heb!

De oplossing

Voor: Het bemiddelingsbureau mijn dossier sluiten. Voor: EuropeLottery mij schadeloos stellen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Activa Finance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen