Klacht Activa Finance: Gebeld om iets te betalen dat ik nooit heb besteld, gekregen of gezien

Gerwin Harmsen

Vandaag werd ik gebeld dooren Activa Finance dat er nog een betaling openstaat van februari 2017. Bij navraag zou het om een hotelbon/dinercheque gaan van het bedrijf Pro Neo, waar ik nog nooit van gehoword heb - en overigens ook niets van op Google kan vinden.
Ik kan me niet herinnerenzo dat ik zoiets ooit heb besteld of daarin telefonisch heb toegestemd, want dat is wat er gezegd wordt. Daarnaast heb ik nooit een factuur, herinneringen of een aanmaning gezien. Ook niet in mijn SPAM, die ik toch regelmatig check. Het mailadres wat wordt genoemd, is wel mijn mailadres. Er zou een leesbevestiging verstuurd zijn, wat raar is, want ik heb nooit een bericht ontvangen, gezien of geopend.
Op mijn vraag of ik een schriftelijke factuur kan krijgen, ontvang ik alleen een mail waarin het bedrag (€164,95) en een rekeningnummer worden genoemd. Geen specificaties van welke aard dan ook.
Mijn vraag om verdere specificaties van de genoemde correspondentie blijft onbeantwoord.

Niet betalen gezien ik nooit iets besteld heb, en mijn gegevens direct uit de systemen verwijderen.

Gerwin Harmsen
    Nog geen reactie van Activa, ook niet per mail...

Gerwin Harmsen
Geen oplossing. Een mail terug gehad dat ze het zouden uitzoeken, geen contact meer gehad.

Ook een klacht indienen over Activa Finance?