Klacht Activa Finance: Gebeld om iets te betalen dat ik nooit heb besteld, gekregen of gezien

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 315932
Gebruiker
Gerwin Harmsen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag werd ik gebeld dooren Activa Finance dat er nog een betaling openstaat van februari 2017. Bij navraag zou het om een hotelbon/dinercheque gaan van het bedrijf Pro Neo, waar ik nog nooit van gehoword heb - en overigens ook niets van op Google kan vinden.
Ik kan me niet herinnerenzo dat ik zoiets ooit heb besteld of daarin telefonisch heb toegestemd, want dat is wat er gezegd wordt. Daarnaast heb ik nooit een factuur, herinneringen of een aanmaning gezien. Ook niet in mijn SPAM, die ik toch regelmatig check. Het mailadres wat wordt genoemd, is wel mijn mailadres. Er zou een leesbevestiging verstuurd zijn, wat raar is, want ik heb nooit een bericht ontvangen, gezien of geopend.
Op mijn vraag of ik een schriftelijke factuur kan krijgen, ontvang ik alleen een mail waarin het bedrag (€164,95) en een rekeningnummer worden genoemd. Geen specificaties van welke aard dan ook.
Mijn vraag om verdere specificaties van de genoemde correspondentie blijft onbeantwoord.

De oplossing

Niet betalen gezien ik nooit iets besteld heb, en mijn gegevens direct uit de systemen verwijderen.

1 reactie

  1. Auteur
    Gerwin Harmsen
    Datum
    Nog geen reactie van Activa, ook niet per mail...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerwin Harmsen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Een mail terug gehad dat ze het zouden uitzoeken, geen contact meer gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Activa Finance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen