Klacht Activa Finance: Geldkloppers Activa Finance

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 317291
Gebruiker
Gertas12
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik werd vanmiddag gebeld door iemand van Activa Finance, afdeling debiteuren. Ik zou telefonisch een soort waardebon oid hebben gekocht voor een weekendje naar een hotel . Dit kostte € 90,-. Van de 14 dagen bedenktijd zou ik geen gebruik hebben gemaakt. Dit was in april 2017 geweest. De kosten waren inmiddels opgelopen tot € 223,65. Er waren ook aanmanningen gestuurd naar het mail adres dat ik 'opgegeven zou hebben'. Dit adres heb ik al 5 jaar niet meer. Het verhaal dat hij vertelde kwam precies overeen met het telefoontje dat ik in december 2017 kreeg van direct solution. Ook daar zou ik wat gekocht hebben. Helaas ben ik daar toen wel ingetrapt en betaald. Maar dat gaat nu niet gebeuren. Volgens zoek actie op internet is dit dezelfde persoon. En dit bedrijf is in juni 2018 opgestart zogenaamd. Ik betaal niks. Het is ook een vaag verhaal allemaal. Hoop dat er snel iets aan gedaan word want net zoals ik vorig jaar zullen er toch mensen zijn die erin trappen.

De oplossing

Hou op met mensen lastig te vallen en ga werken voor je centen in plaats van oplichten.

3 reacties

  1. Auteur
    Gertas12
    Datum
    En nog geen reactie
  2. Auteur
    Gertas12
    Datum
    Nog niks
  3. Auteur
    Gertas12
    Datum
    Niks gehoord

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gertas12
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Activa Finance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen