Klacht Activa Finance: onterechte betaling

angelienschiepers

DE KLACHT
Ik ben vandaag gebeld door Activa Finance BV. Er werd gezegd dat ik een betalingsachterstand heb. Toen ik vroeg wat voor betalingsachterstand gaf meneer aan dat ik in januari 2017 gebeld ben en tijdens een telefoongesprek heb gezegd stuur maar een mail. Volgens meneer heb ik niet meer gereageerd op betreffende email. Hij vertelde dat ik binnen 14 dagen had moet reageren als ik het niet wilde.
Ik vroeg meneer waar dit bedrag precies vandaan komt en wat dit precies is. Meneer gaf aan dat ik moet betalen om dit in te kunnen zien. Kan alleen via de rechter, en de kosten zijn voor jezelf. Hij gaf aan dat dit mij veel meer geld zal kosten.

Hij gaf aan dat ze 13 april 2017 een aanmaning hebben gestuurd via de mail??? Ik heb geen aanmaning gezien, en hoe kan ik een aanmaning krijgen als ik niks heb aangeschaft!

Ik heb geen idee waar dit over gaat. Ik moet nu een bedrag van €223,65 betalen maar ik mag niet weten waarvoor ik dit precies betaal. Hoe kan ik voor iets gaan betalen als ik niet eens weet waarvoor het precies is, en waar dit bedrag precies vandaan kom. En ruim anderhalf jaar later komen ze met zoiets, dit lijkt heel erg op fraude. Zo kan iedereen geld bij je verhalen!

angelienschiepers
hebben totaal niks meer laten horen

Ook een klacht indienen over Activa Finance?