Klacht Activa Finance: Opgelicht

Klachtnummer
# 322730
Gebruiker
Zin 4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben net gebeld door deze instantie dat ik een achterstand heb en 189.90 moet betalen. Ze zeggen dat ik in december 2017 telefonisch ben benadert en ik heb op alles ja gezegd en mijn rekening nummer doorgegen. Ik vind het vreemd dat ik iets moet betalen wat ik niet heb besteld of anders.... Ook heeft het bedrijf probeert om het bedrag van mijn rekening af te schrijven maar het lukte niet. Nogmaals ik heb nooit aan de telefoon een hotelovernachting besteld of een 5 ga ge menu. Ik wil graag dat het wordt uitgezocht. Ook wilde ik de telefoonnummer bellen die ik in de mail ontvangen heb.... Maar helaas bestaat deze niet.
MVG. K. Rademaker

De oplossing

Graag per maail

0 reacties

Ook een klacht indienen over Activa Finance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen