Klacht Activa Finance: van 90 euro naar 164,95

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 315736
Gebruiker
popke1?
Datum
2 reacties

Details

De klacht


een goed jaar geleden ben ik gebeld door een bedrijf dat ik een weekendje weg wilde .
Ik zei stuur maar een mail en ik moest ook 90 euro betalen maar heb dit niet gedaan
Meer dan een jaar later ben ik door Activa Finance gebeld dat ik een achterstand heb van 164,95
Waar baseren ze dat op en heb geen mails ontvangen van een eventuele verhoging
Maar heb dus niets aangeschaft en weiger ook voor 2 augustus te betalen voor iets wat ik niet heb

De oplossing

niet betalen

2 reacties

  1. Auteur
    popke1?
    Datum
    waarom geen antwoord
  2. Auteur
    popke1?
    Datum
    Hallo

Uiteindelijke oplossing

Auteur
popke1?
Datum
Uiteindelijke oplossing
helemaal niets gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Activa Finance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen