Klacht Active Glucomannan: gestopt, maar toch geincasseerd + weer opgestuurd

Klachtnummer
# 186572
Gebruiker
mw A. uit R.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ZIE BRIEF:

Beste M. Jacobs en/of mensen van de Afdeling Debiteuren,
Zoals jullie aan bijlage 1= stopzetting per mail + bevestiging daarop kunt zien, had ik per 6 aug. 2016 alle verdere zendingen van jullie product Active Glucomannan per direct stopgezet.
Tot mijn grote verbazing vond ik bij thuiskomst na mijn vakantie weeeer een doosje met jullie product bij mijn vakantiepost. Ook waren jullie zo vrijpostig geweest om weeer 49,95 euro van mijn rekening af te halen! Dit bedrag heb ik terug laten storten/teruggedraaid en ik heb het doosje op mijn eigen kosten(!) teruggestuurd: zie bijlage 2 + 3 = bewijzen van verzending.
Jullie begrijpen dat jullie van mij geen cent meer krijgen en dat onderstaande sommatie volkomen onterecht is!

NB: Factuurdatum klopt niet eens, want toen was jullie product nog niet eens opgestuurd

De oplossing

stopzetten zendingen + incasso's + dreigbrieven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Active Glucomannan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Active Glucomannan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen