Klacht AHC Leidschenveen: Opzegging per Email genegeerd

Timmers

Ik heb mijn abonnement op Sportschool AHC Leidschenveen per Email opgezegd, met in acht neming van de opzegtermijn. Op deze mail werd niet gereageerd. Na twee weken een herinnering gestuurd maar weer geen reactie. Daarna een print van deze mails persoonlijk aan de balie afgegeven. Daar kwam wederom geen enkele reactie op. Vervolgens kreeg ik wel een aanmaning wegens niet betalen van de volgende maand, met de mededeling dat het onbekend was waarom ik niet had betaald. Daarop heb ik een brief geschreven met uitleg. Toen pas kreeg ik te horen, dat ze mijn opzeggingsmail niet hadden ontvangen. Ik had dus niet opgezegd en moest betalen. Ik vind het uiterst ongeloofwaardig dat nu net die ene mail met die onwelkome tekst niet is ontvangen. Eerdere en latere mails van mij zijn wel goed ontvangen. Daarnaast is het bij herhaling niet reageren op mijn berichten erg klantontvriendelijk. Opmerking: de Algemene voorwaarden van de sportschool verzetten zich niet tegen opzegging per Email.

Ik zou graag zien dat mijn abonnement op Active Health Center eindigt op de 1 januari 2014 - de datum die ik in mijn opzegging heb genoemd. Dit zonder verdere financiele verplichtingen.

Wij vinden dat AHC Leidschenveen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!