Wij vinden dat ActiveStyle.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht ActiveStyle.nl: Geen geld terug gekregen voor aankoop ondanks correcte retour procedure
Details
Klacht
Ik heb een pan gekocht bij dit bedrijf en wilde hem omruilen voor een exemplaar met een grotere diameter. Er werd gevraagd om de oude pan te retourneren en de pan met de correcte maat opnieuw te bestellen. Het reeds betaalde bedrag voor de pan met de verkeerde maat (ongeveer 130 euro) zou worden teruggestort.Ik heb de pan teruggestuurd via PostNL en deze is volgens de track and trace gegevens afgeleverd op het correcte retour adres. ActiveStyle geeft echter aan dat zij niets hebben ontvangen en geeft dus geen geld terug voor de geretourneerde pan.
Gewenste oplossing
Ik zou graag willen dat het geld voor de pan wordt teruggestort en dat daarnaast het bedrijf hun retour routing beter organiseert zodat anderen niet iets vergelijkbaars kan overkomen in de toekomst.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.