Klacht Activia: Activia Finance Proneo Pronea

Penninger

ik kom niet van deze organisaties af, het begint met een aanbieding over een actiesite die je eigenlijk niet wil, maar omdat hij 'gemakkelijk via 1 mailtje of 1 telefoontje opzegbaar is binnen 14 dagen', heb ik me laten overhalen. Actiesite waar je toegang tot kreeg leek me niets op dag 1, dus niet gebruikt en meteen mailtje gestuurd om op te zeggen, alleen accepteerde het email adres geen binnenkomende mailtjes.. (opzet of toeval) daarna het telefoonnummer, er werd nooit opgenomen.. (opzet of toeval) Bedrijf en adres en lokatie gegoogled, naar Radar en Consumentenbond, en de Kamer van Koophandel, goh, overal klachten over dit bedrijf en gelukkig meerdere namen van dit bedrijf kunnen vinden en deze allemaal aangeschreven dat ik per direct wilde opzeggen, nul reactie.. (opzet of toeval) Weken niets gehoord, daarna een telefoontje van hetzelfde bedrijf, u heeft niet opgezegd en niet betaald, dat kan natuurlijk niet, ik het hele verhaal weer verteld en daarna was de telefonist akkoord dat het toch wel duidelijk was dat ik het opgezegd had, maar dit telefoontje is natuurlijk niet opgenomen.. (opzet of toeval) Maanden niets gehoord tot vandaag, 1 jaar en 4 maanden later, een telefoontje van een incassobureau Activa Finance (leuke naam om je waarschijnlijk dubieuze activiteiten te financieren), dat er al anderhalf jaar een factuur openstaat van 90 euro en dat deze nu 223,65 euro is. Misschien wachten ze zo lang zodat je eigen 'bewijs' normaal gesproken niet meer aanwezig is en er alleen 1 opname resteert van het afsluiten van de afspraak, zodat je geen mails hebt, geen opzeglog, nota bene: zojuist aan de telefoon werd door incassobureau meteen geopperd dat de aanmaningen in mijn spam zouden zijn aangekomen en toen ik zei deze te gaan zoeken zeiden ze meteen dat deze waarschijnlijk al lang door mijn computer verwijderd zouden zijn..
Ik tijdens dit telefoontje weer mijn hele verhaal gedaan.. Ik heb nu een mail teruggestuurd met het hele verhaal en gevraagd of meneer x van Activa meneer x van Pronea (vreemd genoeg of niet, nagenoeg onvindbaar) wil adviseren dat ik hier niet mee akkoord ga, de mailwisseling met de lokale politie zal delen (voor dossiervorming, ik verwacht geen actie) en de diverse fraudesites zal vullen met weer een melding over deze bedrijven. (ingekort)

Stopzetten abonnement en intrekking vordering

Wij vinden dat Activia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Activia?