Klacht Activision: Bladkops 2

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 21114
Gebruiker
F Meijer
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wij spelen blackopps 2 van activision online en zonder enig reden van opgaaf zijn we 6 dagen geband wat inhoud dat we nu niet online kunnen spelen!
Ik heb telefonisch contact gehad met activision in Amsterdam daar kreeg ik als antwoord dat ze als beleid hebben dat ze geen reden opgeven.
Wij vinden dit erg vreemd want wij weten niet wat wij verkeerd hebben gedaan??
Het is naar mijn mening duidelijker als ze ook een mail sturen met de reden en dat je de mogelijkheid heb om verweer te kunnen geven!
Je gebruikt tenslotte een PlayStation netwerk account gekoppeld aan een email adres!
Het is een duur spel en ze hebben op deze manier wel erg veel macht om je te blokken zonder dat je daar op kunt reageren!
Wij vinden dit een belachelijke zaak en een slechte bedrijfsvoering!
Ga dit zeker met advocaat aankaarten mocht er geen duidelijkheid komen!

Gewenste oplossing

Reden van blokkering opgeven zodat we daar op kunnen reageren
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Activision hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    F Meijer
    Datum
    Zoals het een Amerikaans bedrijf eigen is kunnen ze blijkbaar niet tegen kritiek.
    Tot op heden geen reactie activision slecht bedrijf
  2. Auteur
    F Meijer
    Datum
    slecht bedrijf

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Activision?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen