Klacht Actua verzekeringen: Telefonisch 'onbereikbaar'

Klachtnummer
# 154378
Gebruiker
ARO
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zojuist heb ik geprobeerd om tot tweemaal toe contact op te nemen met Actua omtrent de melding van schade aan mijn koelkast. Als je de antwoordapparaat beluistert dan krijg je netjes te horen dat je soms tot 10 minuten moet wachten voordat je aan de beurt bent.

Ik heb zojuist 2 keer 30 minuten aan de lijn gehangen, in de eerste instantie was ik de " eerst wachtend" vervolgens werd ik weer achter aan de rij geplaatst en kwam tijdens de wachttijd zo maar terecht als 'zesde wachtende'. Vervolgens heb ik opgehangen en opnieuw gebeld, dit keer kwam ik binnen als 'zesde' en eindigde als 'negende'. Zeer opmerkelijk.

Het is overigens niet de eerste keer dat ik contactproblemen ondervind met Actua echter omdat ik c.a. 3 jaar aan hun vast ziet heb ik geen andere keus..

Gelukkig heb ik dit keer zelf ook een geluidsopname gemaakt van dit hele gebeuren.

De oplossing

Graag verwacht ik een nette en klantvriendelijke manier van te woord staan. Want ik heb het gevoel dat zulke bedrijven eerst hun 'geld' incasseren en vervolgens niets meer van hun belofte waar maken.

2 reacties

  1. Auteur
    Actua verzekeringen
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Wij hebben uw klacht ontvangen en deze doorgestuurd naar de betreffende afdeling.

    U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Actua Assuranti├źn B.V.
  2. Auteur
    Actua verzekeringen
    Datum
    Niet relevant.

    Was bekend en inmiddels opgepakt en afgehandeld.
    Klacht dateert van een half jaar terug.

Ook een klacht indienen over Actua verzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen