Opgelost door Actys wonen: Actys is niet bereikbaar

content Opgelost
EMP1978

Ik krijg geen contact met wonen in een voor mij dringende vraag.
De telefoniste zegt dat ik word teruggebeld tussen 16u en 17u. Dit blijkt niet het geval.
De volgende dag opnieuw een aantal keren gebeld. Een telefoniste zegt dat zij niet door kan verbinden, terwijl er andere telefonistes zijn die zeggen dat ze proberen door te vinden en dan aangeven dat die betreffende persoon de telefoon niet opneemt. Rara, hoe kan dat??
Inmiddels hoop ik al twee dagen teruggebeld te worden. Ik vraag de telefoniste of ik op een of andere manier toch in contact kan komen met Actys. De telefoniste zegt dat zij niets kan doen. Hoezo zijn hier geen mogeljkheden in?
Moet dit de weg zijn waarop ik teruggebeld wordt door Actys?

In eerste instantie wens ik te worden gebeld door Actys

Actys wonen
    Beste heer/mevrouw Maatkamp,

Allereerst willen wij u bedanken voor het feit dat u de tijd heeft genomen om ons via deze weg op de hoogte te stellen van de desbetreffende situatie.

Graag bevestigen wij dat wij uw bericht in goede orde ontvangen hebben, wij hebben onze collega's gevraagd u met spoed terug te bellen.

Voor nu wenst Actys Wonen u een prettige dag toe.

Actys Wonen bv
    Actys wonen
    Beste mevrouw Maatkamp,

Zojuist heeft u contact gehad met onze medewerkers, zij hebben u direct na het vernemen van dit bericht teruggebeld.
    Wij hopen u telefonisch voorzien te hebben van de juiste oplossing met betrekking tot de overname van de spullen in uw huis.

Actys Wonen bv

EMP1978

Ook een klacht indienen over Actys wonen?