Opgelost door Actys wonen: Actys wonen Utrecht reageert niet op vragen naar aanleiding van oplevering.

content Opgelost
T. van Huizen

Ondanks herhaaldelijk mailen en bellen krijg ik geen reactie van Actys Wonen Utrecht op vragen naar aanleiding van de oplevering van de woning op 1 maart j.l.

Graag z.s.m contact.
Actys heeft meteen de volgende dag contact opgenomen, heel fijn. De vragen die ik had zijn vervolgens per mail beantwoord. Echter de uitvoering van een van de punten (vervangen douchekop en slang) heeft nog niet plaatsgevonden..... Op een nieuwe mail d.d. 2 april is nog niet gereageerd.

Actys wonen
    Geachte heer/ mevrouw Van Huizen,

Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail.

Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

MVGM Holding
    Actys wonen
    Na ontvangst melding ,bewoner direct gebeld en gesproken. De heer Dennis Bon heeft zijn direct telefoonnummer gegeven en melding wordt z.s.m. afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Actys wonen?