Ondanks herhaaldelijk mailen en bellen krijg ik geen reactie van Actys Wonen Utrecht op vragen naar aanleiding van de oplevering van de woning op 1 maart j.l.
Gewenste oplossing
Graag z.s.m contact.
Geboden oplossing
Actys heeft meteen de volgende dag contact opgenomen, heel fijn. De vragen die ik had zijn vervolgens per mail beantwoord. Echter de uitvoering van een van de punten (vervangen douchekop en slang) heeft nog niet plaatsgevonden.....
Op een nieuwe mail d.d. 2 april is nog niet gereageerd.
Status
opgelost
Beoordeling
2 reacties
Auteur
Actys wonen
Datum
Geachte heer/ mevrouw Van Huizen,
Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail.
Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.
Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.
Met vriendelijke groet, MVGM Holding
Auteur
Actys wonen
Datum
Dit is onze laatste reactie
Na ontvangst melding ,bewoner direct gebeld en gesproken. De heer Dennis Bon heeft zijn direct telefoonnummer gegeven en melding wordt z.s.m. afgehandeld.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Actys wonen?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.