Klacht Actys wonen: Badkamer op zolder gescheurde tegels

Fam. de Vogt

Bij deze wederom gebeld mat actys, kreeg te horen dat ik de storingsdienst maar moest bellen. Waarop ik aangegeven heb geen duur 0900 nummer te willen bellen. Kreeg toen te horen is lokaal tarief, dus geen extra kosten. Hier zitten wel degelijk extra kosten aan dus men jaagt de huurders op extra kosten door het 0900 nummer te laten bellen. Kan ik niet waarderen, daar ik niet accepteer om verkeerd geïnformeerd te worden. Tevens heb ik gescheurde tegels in de badkamer op de 2e verdieping en gaatjes in de voegen. En een gat in de muur waar stroomdraden uitkomen met kroonsteentje waar luchtig op gereageerd wordt, met het antwoord dat is voor een lichtpunt in de douche en bij het niet gebruiken kan hij afgedekt worden door een plaatje. Vind het nergens op slaan, aangezien ik al vaker heb gevraagd waar die draden voor waren en niemand mij daar antwoord op kon geven. En tegels herstellen van die oude zooi nou sorry slaat nergens op.

Ik wil dat deze douche op de juiste manier afgehandeld wordt, dus gewoon nieuwe tegels en fatsoenlijke douche zonder gaten die er niet horen. Dus vernieuwen en niet herstellen. Daar schieten we niks mee op. tenslotte wordt er bij andere buren ook gerenoveerd op die douche begin volgend jaar. En aangezien bij ons op de 2e verdieping in de douche dus ook die oude vieze bruine kleur tegels aan de muur zitten ga ik er vanuit dat die ook netjes aangepakt kunnen worden. Tenslotte betalen we zat huur om dus een woning in de juiste staat te mogen hebben. Ik wens dus niet afgescheept te worden met die "oude zooi" terwijl er een aantal buren (minstens 4) zijn die hier afgehaakt hebben en er dus als goed is nog steeds ruimte zou moeten zijn om die douche op de juiste manier af te handelen.

Fam. de Vogt
    Toch best triest als een bedrijf niet reageert op klachten.
    En anderen nog verkeerd inlichten ook.
    Actys is geen aanrader

Fam. de Vogt

Ook een klacht indienen over Actys wonen?