Klacht Actys wonen: Falende afdeling verhuur in actief werven van huurders, bar slechte communicatie.

Lauri

Huur meer dan 2 maanden voor verhuis datum opgezegd. Aangegeven dat we zaken ter overname hebben zoals een mooie vloer. Actys heeft niets gedaan om geschikte kandidaten te selecteren. Van diverse mensen vernomen dat Actys niet reageert op mail en men enkel een standaart mail krijgt met dat er meer dan 10 kandidaten zijn. Wij hebben echter slecht 1 x een telefoontje gehad.
- Actys is slecht bereikbaar.
-ik word onvriendelijk en niet meewerkend te woord gestaan.
-geen medewerking rondom vloerovername.
-Actys weigert mij terug te bellen.
-Actys heeft niet actief mensen geselecteerd.

Terug gebeld worden door een klant gerichte medewerker.

Geachte mevrouw De Goeij,

Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail.

Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

MVGM Holding

2288 EC Rijswijk

Correspondentieadres:
    Postbus 1800
    2280 DV Rijswijk

 denk aan het milieu - voordat u deze email print
    Geachte mevrouw De Goeij,
    Er is telefonisch contact geweest en er is aangegeven dat er een nieuwe kandidaat huurder is.
    Wij hebben verzocht om met elkaar contact op te nemen om na te gaan of u overeenstemming kunt bereiken over de vloerovername. Te uwer informatie delen wij u mede dat wij intern de kwestie zullen bespreken met de verhuurmedewerkers.

Wij vertrouwen erop u hiermede voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet
    MVGM Holding
    Geachte mevrouw De Goeij,

De eindinspectie heeft inmiddels plaatsgevonden en er zijn afspraken gemaakt over de vloer.

De woning wordt per 01 april 2018 verhuurd en derhalve heeft u nog ruim voldoende tijd om er samen met de nieuwe huurder uit te komen.

MVGM Wonen
    Lauri
    Hallo,
    Bedankt voor dit antwoord. Er zijn inmiddels afspraken gemaakt met de nieuwe huurders, ik heb alleen nog wel een belangrijke vraag hier over. Ik heb vanochtend gebeld en 20 minuten in de wacht gestaan waarna de verbinding werd verbroken. Graag word ik door Actys gebeld!
    Gr. L. de Goeij

Ook een klacht indienen over Actys wonen?