Klacht Actys wonen: huur verhoging

jumping jack

Een aantal weken geleden heb ik een aankondiging voor de nieuwe huur verhoging gekregen.
Daar heb ik geen moeite mee, maar wel dat er in de brief die er bij zat van de belasting dat ik met 2 personen op dit adres woon. Ik woonde tot en met 31 December 2016 alleen. Pas op 1 Januari 2017 ben ik gaan samen wonen en ben op 12 Juni j.l. getrouwd. de huur verhoging die ik nu moet gaan betalen betreft 4.3%. dit lijkt mij niet reëel aangezien het een fout van de belasting is.

Ik heb diverse keren naar u gebeld maar de manager is of vrij of ziek dus ik krijg geen duidelijk antwoord.ik kan wel de nieuwe huur verhoging gaan betalen daar heb ik geen moeite mee maar het klopt niet. Ik zou graag zo spoedig mogelijk antwoord van u ontvangen wat ik nu daad werkelijk moet gaan betalen.

M.vr. gr.
F.Herzog
Bilderdijkstraat 95
3881WC Putten

Mob: 06-53777870

Actys wonen
    Beste heer/mevrouw Herzog,

Allereerst willen wij u bedanken voor het feit dat u ons via deze weg op de hoogte stelt van de desbetreffende situatie.

Graag bevestigen wij dat wij uw klacht in goede orde ontvangen hebben, wij hopen u zo spoedig mogelijk van een inhoudelijk antwoord te voorzien.

Voor nu wenst Actys Wonen u een prettige dag toe.

Actys Wonen bv

Ook een klacht indienen over Actys wonen?