Klacht Actys wonen: Ik wil veilig en gezond wonen en daarom kosteloos een nieuwe boiler!

Huurder

Ik heb een oude boiler uit de jaren 60 zo eentje met open vuur en dan direct de roetuitstoot tegen het plafond in de keuken. Dit is al jaren verboden en mag niet eens. Nu doet deze boiler het zins zondagavond niet meer nu heb ik al meerdere keren met Actys wonen gebeld (zondagavond om 17:34) heb daar mijn spoedonderhoud toe neergelegd. Ben daarna na 1 uur teruggebeld door de firma Paans deze verzorgd de onderhoudscontracten voor Actys wonen in Amsterdam.

Nu bel ik maandagochtend weer met Actys wonen 08:30 en wordt mij gezegd dat ik word teruggebeld. Helaas tot 12 uur nog niets gehoord. Dus dacht ik bel eventjes om te vragen hoe het zit? Blijkt dat in mijn huurcontract staat dat ik dit zelf dien te onderhouden en er zelf verantwoordelijk voor ben.

Kijk toen ik het pand overnam van iemand heb ik gelijk aangegeven dat ik graag een nieuwe boiler zou willen hebben. Dit omdat dat toe ook al verboden was, daar wou De Maarsen groep toen niet in mee. Maar nog geen paar week later komt er een nieuwe buurvrouw wonen en die krijgt wel een nieuwe boiler geplaatst!

Dat Actys wonen mij gratis een nieuwe boiler komt plaatsen en ik daar niet voorop hoef te draaien! Aangezien ik dat voordat Actys wonen dit contact sloopt met de Maarsen groep ik dit netjes heb aangevraagd, het bij mij werd afgekeurd maar een maand later de onderbuurvrouw er toch een krijgt.

Actys wonen
    Beste heer Schokker,

Allereerst willen wij u bedanken voor het feit dat u ons via deze weg op de hoogte stelt van de desbetreffende situatie.

Op dit moment bent u met Actys Wonen via een andere weg in gesprek.

Actys Wonen bv

Ook een klacht indienen over Actys wonen?