Klacht Actys wonen: je mag betalen maar niet klagen en service ho maar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 294610
Gebruiker
Jaylynn???
Datum
2 reacties

Details

De klacht

zeer slechte service.
meerdere keren gemaild over een raam dat met die storm van 18 jan 2018 er bijna uitwaaide ,krijgt totaal geen reactie nog niets aan gedaan .geklaagd over de gehorigheid van een nieuwbouw flat wederom geen reactie.
op een andere woning gereageerd ,ik was een van de eerste ,kreeg daarop ook een email dat er binnen 3 werkdagen contact met ons opgenomen zou worden ,is inmiddels twee weken geleden ,heb 2keer email gestuurd over het hoe of wat en waneer we reactie krijgen en weer geen antwoord .
word er een beetje moedeloos van ,zeer slechte service

De oplossing

dat we serieus genomen worden en er gereageerd wordt op emails wij betslen een hele hoge huur en service kosten voor geen service

2 reacties

  1. Auteur
    Actys wonen
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw Jansen,

    Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw e-mail.

    Uw klacht is direct doorgestuurd naar de directie van MVGM Wonen en zal zo spoedig mogelijk door de desbetreffende persoon in behandeling genomen worden.

    Vanuit de afdeling Compliance zullen wij de voortgang en afhandeling hiervan monitoren, maar nimmer inhoudelijk reageren.

    Met vriendelijke groet,
    MVGM Holding


    J. (Jeane) Goldman
    Directiesecretaresse/ Afdeling Compliance
    T +31 10 229 47 02
    E compliance@mvgm.nl
    I www.mvgm.nl



    Bezoekadres:
    De Bruyn Kopsstraat 9K
    2288 EC Rijswijk

    Correspondentieadres:
    Postbus 1800
    2280 DV Rijswijk

     denk aan het milieu - voordat u deze email print

  2. Auteur
    Actys wonen
    Datum
    Geachte heer Jansen,

    Zojuist heb ik uw e-mailbericht beantwoord en voorzien van een uitgebreide toelichting en acties die uitgezet zijn en worden.

    Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    P.N. (Peter) Potgieter
    Accountmanager

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaylynn???
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Actys wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen