Klacht Actys wonen: Zeer slechte procedures toekenning woning

K.

Vorige week donderdag heb ik gereageerd op een woning via Funda die nét 5 min werd geplaatst (op de website van Actys stond deze er nog niet op), daarmee 1 van de eerste. Tegelijkertijd heb ik alle documenten per mail verzonden naar een verhuurder bij Actys via wie ik eerder een bezichtiging had die ook op een zeer onprofessionele manier is verlopen. Vrijdag heb ik meerdere keren erachteraan gebeld en telkens waren de verhuurders in gesprek, ik kwam niet verder dan de receptioniste. Die vertelde mij om de doc's nogmaals naar t e-mail adres van Actys te sturen, wat ik vervolgens deed. Ik zou teruggebeld worden, is niet gebeurd. De maandag daarop heb ik weer gebeld, mij werd gezegd dat ik gemaild zou worden door de persoon aan wie ik de doc's heb gestuurd. Dat is maandag en dinsdag niet gebeurd. Vandaag, woensdag, heb ik nogmaals gebeld en vertelde de telefoniste mij dat de woning inmiddels is verhuurd. Wat is dit voor procedure? Heeft het überhaupt nog zin om te reageren via Actys???

Ik zou het erg op prijs stellen als er in ieder geval werd gereageerd op een mail of als er wordt teruggebeld nadat ik 98743510372 keer heb gebeld!
Bovendien is het erg onduidelijk hoe woningen worden toegekend. Ik was er namelijk erg vroeg bij en vind het zeer ongeloofwaardig dat ik niet minstens in een loting zit. Ik voldeed aan alle eisen!

Actys wonen
    Beste mevrouw Faouzi,

Allereerst willen wij u bedanken voor het feit dat u ons via deze weg op de hoogte stelt van de desbetreffende situatie.

Graag bevestigen wij dat wij uw klacht in goede orde ontvangen hebben. Wij hebben van onze collega begrepen dat zij reeds contact met u heeft gehad vandaag.

Mochten wij u nog ergens anders mee van dienst zijn, dan horen we dat graag.

Voor nu wenst Actys Wonen u een prettige dag toe.

Mvg, Actys Wonen
    K.
    Goed afgelopen!

Ook een klacht indienen over Actys wonen?