Opgelost door Adam.nl: Broeken online gekocht en betaald, maar nooit gekregen. Klantenservice laat je barsten.

content Opgelost
B. Jansen

Ik heb online twee broeken bij Adam Brandstore gekocht en via bankoverschrijving betaald. Het bedrag is keurig afgeschreven. Desondanks ontving ik een geautomatiseerd mailtje dat mijn bestelling geannuleerd is, omdat deze niet betaald is.Zoals aangegeven in het mailtje heb ik contact met de klantenservice gezocht per e-mail. Geen reactie. Nog maar een mailtje gestuurd. Daarop ontving ik bericht dat mijn klacht 'door werd gezet naar de afdeling administratie'. Vervolgens hoorde ik niets meer. Ik heb daarop een derde mailtje gestuurd met het verzoek uiterlijk binnen 14 dagen mijn geld terug te storten of alsnog de bestelde broeken te leveren. Hierop heb ik geen enkele reactie meer gehad. Dus geen broeken en naar mijn geld kan ik vooralsnog fluiten.

Kijk, natuurlijk begrijp ik dat er wel eens iets mis kan gaan. En ik begrijp ook dat het door drukte misschien 1 of 2 weken duurt om een fout recht te zetten. Maar de manier waarop Adam Brandstore dit afhandelt is echt beneden peil. Mijn advies: koop niet online bij Adam Brandstore.

Ik wil mijn geld terug.

Adam.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

B. Jansen
    Adam.nl heeft inmiddels na tussenkomst van MultiSafepay het geld teruggestort.

B. Jansen
Het geld is teruggestort.

Ook een klacht indienen over Adam.nl?