Klacht Adamolori.nl: Ik vind dat Klarna niet met zulke bedrijven in zee moet gaan. Veel met ze gebeld en geschat. Doen n

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 473333
Gebruiker
HogeBoot#877
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Artikel wat ik ontving was totaal niet wat ik besteld heb. Zeer slechte kwaliteit ook. Blijkt uit China te komen. Terugsturen naar China blijkt ongeveer 30 euro te kosten. Volgens mij zijn het oplichters.
Geregeld via Klarna(achteraf betalen)
Zij eisen dat ik nu betaal.
Wat te doen?

De oplossing

Klarna moet zorgen dat ik niet hoef te betalen door contact met het bedrijf (Adamolori)op te nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Adamolori.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HogeBoot#877
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Adamolori.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen