Klacht Adamolori.nl: Product voldoet niet aan verwachting en retourneren wordt onmogelijk gemaakt wegens hoge kosten

M0000

Deze webshop verkoopt producten die in de verste verte niet voldoen aan de verwachting die geschept wordt. Ik heb een product gekocht (een winterjas) en ontving een product wat totaal niet lijkt op het beeld dat geschetst wordt door de foto’s en productinformatie.
Bij het plaatsen van de bestelling wordt nergens vermeld hoe het zit met het retourneren van het product. Je gaat er in principe niet vanuit dat je een product moet retourneren, want je koopt het tenslotte omdat je het mooi vindt en het wilt houden.
Vervolgens dien ik een klacht in en wil ik de overeenkomst wegens dwaling ontbinden en kom ik erachter dat ik het product naar China moet sturen twv 25euro. Na een klein onderzoek op internet blijkt dat er regelmatig geen geld wordt teruggestort nadat de producten zijn geretourneerd. Ik voel mij dus flink belazerd en voorgelogen. Mijns inziens is er sprake van misleiding en oplichting en dient er een serieus onderzoek ingesteld te worden naar deze webshop. Ze zijn niet goede trouw en houden zich niet aan de wet. Bovendien houdt dit bedrijf er vage procedure van retourneren op na. Het wordt de koper nu wel erg moeilijk gemaakt om het aankoopbedrag terug te krijgen.
Op herhaaldelijk verzoek via de email krijg ik nauwelijks antwoord op mijn vragen, alsof het een geautomatiseerd systeem is dat de e-mails beantwoordt.

De webshop dient zich aan de regels te houden, stoppen met de verkoop van producten die totaal niet voldoen aan de verwachtingen en het aankoopbedrag terugstorten.

Wij vinden dat Adamolori.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M0000
Geen oplossing, omdat er geen contact gemaakt kon worden met het bedrijf

Ook een klacht indienen over Adamolori.nl?