Wij vinden dat Adawonen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Adawonen.nl: Schade en verkeerde levering
Details
Klacht
Schade aan mijn wand en plafond, verkeerde formaat bed geleverd EN een verkeerde matras plus topper geleverd. Over de verkeerde leveringen wordt aangegeven dat ik een nieuwe krijg alleen is niet duidelijk wanneer. En wat betreft de schade wordt aangegeven dat zij binnenshuis niet aansprakelijk zijn en dat dit in hun voorwaarden vermeld staat. Dit heb ik doorgenomen en staat nergens omschreven dat zij niet aansprakelijk zijn.Gewenste oplossing
Ik wil mijn schade vergoed krijgen en ik wil mijn geld terug. Het verkeerde en half afgeleverde bed, mogen zij weer komen ophalen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.