Klacht Adawonen.nl: Schade en verkeerde levering

Klachtnummer
# 368987
Gebruiker
Eugenie Manhoef
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Schade aan mijn wand en plafond, verkeerde formaat bed geleverd EN een verkeerde matras plus topper geleverd. Over de verkeerde leveringen wordt aangegeven dat ik een nieuwe krijg alleen is niet duidelijk wanneer. En wat betreft de schade wordt aangegeven dat zij binnenshuis niet aansprakelijk zijn en dat dit in hun voorwaarden vermeld staat. Dit heb ik doorgenomen en staat nergens omschreven dat zij niet aansprakelijk zijn.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn schade vergoed krijgen en ik wil mijn geld terug. Het verkeerde en half afgeleverde bed, mogen zij weer komen ophalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Adawonen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Adawonen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen