Klacht Addict2fashion.com: Valse beschuldiging van foutief retourneren

Gebruiker1639460455

Pakket ontvangen waarbij aan een artikel geen kaartje zat, bij een ander artikel zat het kaartje tussen het artikel dus ook was deze niet bevestigd. Ik heb het na het passen direct retour gemeld en de dag erna weggebracht. Een paar dagen later kreeg ik bericht dat mijn retour geweigerd is omdat er labels ontbraken. Wat op een neer mail contact gehad. Zij verplichten mij een link te betalen voor de verzendkosten zodat zij het opnieuw naar mij versturen en ik de items nog moet betalen. Helaas kreeg ik beschuldigingen van het bedrijf naar mijn hoofd geslingerd dat ik de kaartjes er zelf heb afgehaald, en zelfs bij 3(!!!) van de 4 items er kaartjes ontbraken en ik ze zelfs eraf heb gehaald en opnieuw heb bevestigd op een verkeerde plek. Dit is grote onzin aangezien het om 2 items ging. Ik ben zelfs toen het pakket binnen kwam een weekend weg geweest dus heb er niets mee kunnen doen. Ik heb het bedrijf hier zelfs bewijs in foto’s met locatie etc gestuurd zodat ik kon laten zien dat ik er niks mee gedaan kan hebben. Het bedrijf is niet eerlijk over de gang van zaken. Ik snap dat er kaartjes aan moeten zitten als ik iets retour stuur maar dit gaat niet als hun het foutief naar mij opsturen. Zij geven aan dat hun het checken met verzenden maar helaas is dit niet het geval. Ik hoopte er samen met het bedrijf uit te komen maar dit mocht niet baten. Ik vind het erg kwalijk dat zij mij beschuldigen van iets, mij niet serieus nemen en er vanuit gaan dat ik lieg.

De retour aannemen.

Wij vinden dat Addict2fashion.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Addict2fashion.com?