Klacht Adidas: Afspraken worden niet nagekomen, krijg zelfs geen reatie op mailtjes en app.

Klachtnummer
# 285055
Gebruiker
Marcvansambeek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim 3 weken geleden tijdens black friday sneakers besteld.Levertijd 2 werkdagen, nu 3 weken verder nog steeds niets mogen ontvangen. Diverse telefoontjes gepleegd ( onkosten) appjes mailtjes verstuurd maar helaas.....alleen maar beloftes die x op x niet worden nagekomen.
Nu heb ik eindelijk een mail ontvangen met het bericht, het product os geleverd...veel plezier ermee.....maar heb helemaal niets ontvangen.
Ook daar helaas geen reactie op....alleen de opmerking het is druk voor de kerst, heb deze besteld nog voor black friday.

De oplossing

Levering binnen 2 werkdagen anders geld en liefst ook gemaakte onkosten terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Adidas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Adidas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen